Newlogic
Brand book
Úvod
Brandbook společnosti Newlogic je základním vodítkem k vytvoření jednotného vizuálního stylu, který profiluje tvář firmy a dostává ji do povědomí klientů, obchodních partnerů a celé veřejnosti. Pro vytvoření nezaměnitelného jednotného vizuálního stylu je nutné se důsledně řídit pravidly jeho používání ve všech formách vnější i vnitřní komunikace společnosti.
Jak se píše název
Jsme NewlogicObchodní název společnosti je New Logic Studio s.r.o., tento název se používá pouze v obchodním rejstříku a při uvádění dodavatele díla na smlouvě. Ve všech jiných případech je povoleno používat pouze tvar Newlogic nebo Newlogic Digital.
Motivy
Dokážeme vaší vizi nebo nápadu pomoci na svět ve všech jeho fázích. Od konceptu značky přes exekuci kampaní až po tvorbu webové stránky nebo aplikace.
Newlogic, nikoliv New Logic!
Doplňující prvek logotypu.
Kreativa a různorodost digitálního prostředí.
Výrazné tahy, důraz na čitelnost a minimalismus.
Barevné i monochromatické.
Písmo jako grafický prvek.
I design musí dýchat.
Myslíme to vážně.
Značka
Logotyp
Dokážeme vaší vizi nebo nápadu pomoci na svět ve všech jeho fázích. Od konceptu značky přes exekuci kampaní až po tvorbu webové stránky nebo aplikace.
Rozšíření logotypu
Dokážeme vaší vizi nebo nápadu pomoci na svět ve všech jeho fázích. Od konceptu značky přes exekuci kampaní až po tvorbu webové stránky nebo aplikace.
Symbol
Symbol “N” slouží jako doplnění vizuálního stylu a není pevnou součástí logotypu Newlogic
Konstrukce značky
Pravidla použití značky
Ochranná zóna logotypuOchrannou zónu definuje rozměr “x”, tedy šířka písmene “o”. Umístění jiných grafických prvků, log nebo rastrů v tomto prostoru je zakázáno.
Symbol “N” slouží jako doplnění vizuálního stylu a není pevnou součástí logotypu Newlogic. Jeho použití je možné v případech, kdy se cílová skupina již seznámila se základní variantou začky a znají název společnosti.
Pokud používáme logotyp a symbol “N” na jedné ploše, tloušťka linky symbolu je definovaná pomocí velikosti “z”, která vychází z tloušťky písma v logotypu.
Nejmenší povolená velikost logotypu je definována šířkou 60 px, v použití pro tisk 2 cm.
Nejmenší povolená velikost symbolu je definována šířkou 20 px, v použití pro tisk 0,5 cm.
Barvy
Jako základní barevnost používáme Midnight-blue s Dirty-white. White a Logic-green používáme v detailech a to spíše v textu. Jako podkladovou plochu ji používáme jen výjimečně.
Základní barevnost
#15191C
#EFEDED
#83CD4F
#FFFFFF
Značka na podkladových plochách
Značku primárně používáme buď v midnight-blue nebo bílé, výjimečně je však dovoleno použití v barvě — např. na webu pro odlišení jednotlivých subbrandů Newlogic (Digital, Creative, Boost).
U aplikace logotypu na fotografie je nutné brát ohled na čitelnost, je tedy nutné logotyp umístit do tmavé plochy.
U aplikace logotypu na fotografie je nutné brát ohled čitelnost, je tedy nutné logotyp umístit do dostatečně kontrastní plochy.
Pokud umísťujeme logo do patičky (made by Newlogic), používáme buď kontrastní bílou nebo černou barvu v závislosti na barvě podkladu.
Písmo
Jako firemní písmo používáme Galano Grotesque od René Bieder v několika základních řezech řezech
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
0123456789
Řezy
Semibold a Bold používáme jen u nadpisů a tlačítek. Semibold je definován pro primární použití, pokud používáme více úrovní nadpisů, zvolíme kombinaci Bold/Semibold, přičemž Bold je pro nadpisy vyšší úrovně. Řez Medium je určený pro menší nadpisy a sazbu kratších textů. Regular slouží jen ke chlebové sazbě, kde také řez Medium slouží ke zvýraznění písma.
Proklad mezi písmeny je -30 pt.
Používá se jen u některých typů nadpisů a tlačítek. Šířka outline nadpisu je 1 px.
Ukázka použití písma
Fotografie
Slouží spíše jako imageové fotografie
Živější, komunikování reálného života ve firmě
Mock-upy
Pro prezentaci prací používáme jednoduché černobílé mockupy. Použití realistických mockupů je zakázáno.
Ikonografie
Ikony vychází z tvarosloví, ve kterém je provedený logotyp. Síla linky ikony je vždy v poměru k síle linky symbolu “N”. Pokud to dovoluje tvar, doporučuje se využít 3D efekt nebo optický klam.
Grafika
Sociální sítě
Vizuální komunikace
E-shopy
CRM systémy
Web design
On-line kampaně
Like
Konfigurátory produktů
Integrace systémů
Web
Barevnost ikon na podkladových plochách
Smazat - Ikony vychází ze tvarosloví, ve kterém je provedený logotyp. Síla linky ikony je vždy v poměru k síle linky symbolu “N”. Pokud to dovoluje tvar, doporučuje se využít 3D efekt nebo optický klam.
Barevné ikony
Bílé ikony
Social
Posty na sociální sítě používáme buď statické nebo animované. Je zde důležité klást důraz na variabilitu, střídání textových a fotografických postů. Zároveň se doporučuje, pokud tvoříme post o více slidech, aby tyto jednotlivé slidy spolu kontrastovaly — tedy použití jak tmavých, tak světlých podkladových ploch. Rozměr social postu je 1080 x 1080 px a je nutné dodržovat vzdušnost vizuálního stylu, především okraje 100 px z každé strany.
Typy social postů
Brand Newlogic
Příklad placeného animovaného postu, kterým se představuje práce studia. Obsahuje úvodní slide se značkou Newlogic a ikonu. Tyto social posty používají v záhlaví a v zápatí kategorie.
1/3
2/3
3/3
Text
Příklady několika různých čistě typografických postů s textem na jeden řádek, s textem na více řádků, s použitím tmavých a světlých podkladových ploch. Ve výjimečných případech, spíše na proklad, je možné použít zelenou podkladovou plochu. Dále je důležité dodržovat, že pracujeme se třemi velikostmi textu (ukázka na prvních třech bannerech).
Velikost textu 1
Velikost textu 2
Velikost textu 3
Text na zeleném pozadí
Roll-up
Roll-up
Text/logo + foto
Pro kombinaci text/logo + foto používáme monochromatické fotografie.
Fotografie a vizualizace
Tato kategorie social postů obsahuje více “živé” motivy jako fotografie nebo vizualizace. U fotografií je možné použití jak barevné, tak monochromatické varianty.
Prezentace projektu a karusel
Prezentace projektu nepoužívá s žádných motivů vizuálního stylu a je postavena na vizualitě projektu. Pro tento způsob prezentace se doporučuje používat návaznost jednotlivých slidů při swipování na instagramu — tento efekt je ale možné použít i pro jakýkoliv jiný post
Ochranná zóna
Ochranná zóna, tedy okraje, do za které se nedoporučuje vkládat texty (kromě drobných nadpisů) je 100 px.
Velikosti textu
Je důležité dodržovat pravidlo, že pracujeme se třemi velikostmi textu.
195 pt
110 pt
65 pt
Instagram wall
Je důležité vždy zvolit takový post, aby se na zdi na Instragramu tvořil určitý rytmus. Např. nevkládat tři světlé textové posty vedle sebe.
Vizuální styl, přestože je Newlogic digitální agentura, má i své tiskové výstupy v podobě vizitek, cenových nabídek a faktur.
Vizitky
Vizitky se tisknou oboustranně sítotiskem na bílý papír. Hrana je barvená zeleným sprejem. Jako vhodná gramáž papíru se doporučuje 450 g/m2.
Nabídka
U cenové nabídky pracujeme s kontrasty barevnosti — bílá, černá, dirty-white.
Titulní strana
Předělová strana
Textová strana