Představení projektu
Hotel Botanique Prague je zcela nový lifestylový koncept, který klade velký důraz na zákazníkův komfort spojený se zážitkem.
Brand má velký přesah i do ekologických témat a kromě různých rostlin je v hotelu spousta věcí vyrobena z přírodních a recyklovatelných materiálů.
Zajistit hladký rebrandingu značky, který zahrnoval definici značky a její komunikaci, nové webové stránky, online i offline kampaně a správu sociálních sítí.
Strategie
Společně s klientem jsme zadefinovali hlavní rysy a pilíře nové značky. Nastavili základní komunikační strategii a pustili značku do světa.
Podpora online i offline
Celý koncept jsme podpořili launch kampaní, která se opírala o OOH formáty okolo Florence, mailing a online reklamu na Googlu a sociálních sítích. Cílem bylo informovat publikum o chystané změně značky a představit nový koncept.
Webové stránky
Vzdušné a přehledné webové stránky byly základ.
Kladli jsme obrovský důraz na rychlost pro mobilní zařízení a přehledou strukturu, kterou jsme vytvořili na základě analýzy dat z původního webu.
Kampaň
Pro zahajovací kampaň jsme využili online kanály i OOH formáty v metru na Florenci, které měly zároveň sloužit jako navigační prvek pro přijíždějící návštěvníky hotelu.
Kampaň dokážeme připravit i pro vaší značku.
Marketing
Zajišťujeme online komunikaci a podporu přímého prodeje kampaněmi napříč celou Evropou. Připravujeme obsah na sociální sítě od produkce až po propagaci.
Použité nástroje
- Google Analytics
- Google Ads
- Facebook Insights
- Facebook Ads
Chcete marketingově podpořit i vaší značku?